Сучасні ERP-проекти спрямовані, перш за все, на вирішення бізнес-задач підприємства.
Для того щоб бачити завдання і проблеми підприємства системно, необхідна теоретична підготовка керівників проектів і фахівців-консультантів, в першу чергу, в області менеджменту. Знання основ менеджменту також необхідно для того, щоб:
говорити на одній мові з представниками бізнесу (це необхідний елемент результативної взаємодії в ході виконання проекту)
бачити проблеми в організації в цілому
надавати допомогу клієнтам з позиції інтересу бізнесу, а не вирішення проблем однієї з областей управління.
Керуючи проектом автоматизації або виконуючи методичну роботу, фахівцю необхідно бути обізнаним про основні закони роботи компанії і принципи управління підприємством. Найчастіше консалтингову або впроваджувальницьку компанію запрошують для вирішення конкретного локального завдання, але вже на стадії діагностики можна виявити, що якісне рішення вимагає комплексу заходів або організаційних змін, які зачіпають практично всі сфери управління організацією.
Наприклад, впровадження системи бюджетування, як правило, передбачає не лише розробку методології, але і реінжиніринг бізнес-процесів, зміну організаційної структури.
Тому для фахівців і керівників ERP-проектів знання основ менеджменту та принципів цифрової трансформації бізнесу є необхідною умовою якісного виконання робіт.
Мета курсу: вивчення основ менеджменту, принципів цифрової трансформації бізнесу та отримання навичок їх застосування для діагностики бізнес-проблем підприємства.
Програма курсу побудована таким чином, щоб висвітлити основні області знань, що входять в поняття "менеджмент", розглянути найбільш поширені теорії та підходи до управління, а також показати їх застосовність в реальній практиці для аналізу бізнес-проблем підприємства та цифрової трансформації бізнесу.
Курс орієнтований на:
Керівників компаній, підрозділів, робочих команд
Консультантів, що займаються впровадженням ERP-систем
Бізнес-аналітиків, що займаються проектуванням та впровадженням бізнес-процесів
Постановників задач для автоматизації бізнес-процесів
Людей, які зацікавлені в кар'єрі менеджера, бізнес-аналітика, постановника, консультанта.
В результаті учасники зможуть:
Освоїти поняття "менеджменту" та основи менеджменту
Отримати уявлення про основні закони роботи компанії і принципах управління підприємством
Ознайомитись з найбільш поширеними теоріями та підходами до управління
Зрозуміти місце та роль інформаційних технологій у менеджменті підприємства
Проводити діагностику бізнес-проблем підприємства та визначати напрямки застосування ІТ для підвищення ефективності бізнесу
Короткий зміст курсу:
Перший день (10:00-18:00) - "Основи менеджменту":
Тема 1. Загальний менеджмент
Поняття "управління"
Підходи до теорії і практики управління
Тема 2. Стратегія
Основні поняття, що використовуються в стратегічному управлінні
Другий день (10:00-18:00) - "Цифрова трансформація бізнесу":
Тема 4. Вплив ІТ на бізнес
Основні визначення
Стратегія розвитку інформаційної системи управління (ІСУ)
Тема 5. Основи ERP-систем
Сутність ERP/MRPII-систем
Планування продажів та операцій (S&OP)
Тема 6. Організація процесу цифрової трансформації бізнесу
Процес розвитку ІСУ
Організація Центру компетенції розвитку ІСУ
Практична робота. Розробка пропозицій по вирішенню бізнес-проблем підприємства за допомогою ІТ
Третій день (10:00-16:00) - "Діагностика ІСУ":
Тема 7. Організація діагностики ІСУ
Цілі та задачі діагностики ІСУ
Методологія діагностики ІСУ
Практична робота. Розробка пропозиції клієнту на основі результатів діагностики.
Тривалість курсу: 22 академічні години протягом трьох днів з перервами на обід та каво-брейки22 академічні години, проводиться у вигляді 3-денного навчання з 10:00 до 18:00 (третій день до 16.00) з перервами на обід та кава-брейки.
Викладач: Бузмаков Володимир, Голова Активу ВГО "Співтовариство ІТ-директорів України"
Вартість курсу:
4 200 грн. для кінцевих користувачів
3 300 грн. для співробітників фірм-учасників САБ
2 400 грн. для Центрів ERP та кандидатів у Центри ERP
Додаткова інформація за телефоном: (044) 422-41-75
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.
Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.
Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.
Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.
12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».
23.11.2018Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.
Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."
Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron.
Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.
Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.