Місце проведення: м. Київ, Mercure Kyiv Congress Hotel, вул. Вадима Гетьмана, 6, зал «Довженко».
Всі бажаючі запрошуються до участі у бізнес-конференції, присвяченій виходу нових продуктів Business Automation Software (BAS) для корпоративного ринку. Учасники конференції ознайомляться з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю і аналізу фінансових і матеріальних ресурсів, успішними кейсами по впровадженню ERP-систем в різних сегментах бізнесу.
На конференції будуть розглянуті функціональні можливості інноваційного продукту для побудови комплексних інформаційних систем управління - BAS ERP. Методисти та розробники детально зупиняться на ключових підсистемах рішення та сервісних інструментах.
Також будуть представлені нові продукти BAS Управління холдингом – рішення для підвищення ефективності холдингових структур та BAS Документообіг КОРП – багатофункціональна система електронного документообігу.
На Вернісажі, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування один з одним. Вернісаж буде діяти у фойє упродовж всього часу форуму паралельно з виступами у залі.
Короткий попередній зміст конференції:
09:00-10:00
Реєстрація учасників, вітальна кава
10:00-13:00
BAS ERP - інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління. Загальний огляд управлінських підсистем.
BAS Управління холдингом - нове рішення для підвищення ефективності холдингових структур.
BAS Документообіг КОРП - розвиток багатофункціональної системи електронного документообігу.
Успішні впровадження ERP-систем.
Огляд нових можливостей BAS ERP:
Вирішення завдань управління виробництвом.
Інструменти для наскрізного планування виробництва і його забезпечення: продаж – закупівлі.
Розрахунок собівартості і фінансового результату.
13:00-14:00
Обід
14:00-16:30
Огляд нових можливостей BAS ERP (продовження):
Бюджетування і управління грошовими потоками.
Управління маркетингом і торговими операціями.
Нові можливості і сервісні інструменти ведення регламентованого обліку.
Автоматизація відображення щоденних господарських операцій в обліку і отримання звітності відносно до МСФЗ.
Інструменти управління персоналом і розрахунку заробітної плати.
Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства.
Доповіді ІТ-компаній про проекти впровадження з прикладами комплексної автоматизації підприємств і ефективного використання ERP-систем.
Умови участі для слухачів
Представники підприємств (директори, керівники підрозділів, головні бухгалтери) – безкоштовно.
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.
Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.
Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.
Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.
12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».
23.11.2018Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.
Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."
Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron.
Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.
Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.