Дата проведення: 14 грудня 2016 року, Місце проведення: м. Київ, Конгрес-центр "Український дім", вул. Хрещатик, 2.
Запрошуються користувачі "1С:Підприємства", потенційних клієнтів і партнерів взяти участь у бізнес-конференції присвяченій виходу нових продуктів для корпоративного ринку. В рамках конференції відбудеться презентація функціональних можливостей нового інноваційного продукту "1С:Підприємство 8. ERP". До участі в конференції запрошуються:
ТОП-менеджмент підприємств: власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, HR-директори, головні бухгалтери;
представники партнерів 1С:Франчайзі;
представники засобів масової інформації.
Формат і програма Бізнес-конференції
Метою конференції є представлення учасникам нових можливостей підвищення ефективності управління підприємством, організації обліку, контролю і аналізу фінансових і матеріальних ресурсів; обмін досвідом впровадження "1С:Підприємства" на корпоративному ринку, а також обговорення планів розвитку "1С:Підприємство 8. ERP", галузевих і спеціалізованих рішень на його основі.
Серед ключових доповідачів - керівники і провідні фахівці підрозділів розробки платформи "1С:Підприємство", розробки і просування "1С:Підприємство 8. ERP" та інших прикладних рішень.
В рамках форуму буде організовано вернісаж, де будуть представлені прикладні рішення, які активно використовуються в великих підприємствах і холдингах, 1С-Спільні рішення.
Учасники форуму зможуть адресувати свої запитання безпосередньо фахівцям "1С:Підприємства" - методистам та розробникам "1С:Підприємство 8. ERP", розробникам 1С-Спільних рішень, провідним партнерам 1С:Франчайзі, а також розповісти про успіхи і складнощі на проектах впровадження, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування один з одним.
Короткий попередній зміст заходів форуму:
08:30-09:30
Реєстрація учасників
9:30-13:00
Анонс випуску рішення "1С:Підприємство 8. ERP". Поточні завдання, нові можливості і напрямки розвитку
Розвиток платформи "1С:Підприємство" для корпоративного ринку
"1С:Підприємство 8. ERP" - інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління
Огляд нових можливостей "1С:Підприємство 8. ERP":
Вирішення завдань управління виробництвом
Інструменти для наскрізного планування виробництва і його забезпечення: продаж - закупівлі
Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства
Розрахунок собівартості і фінансового результату
Вернісаж програмних продуктів
13:00-14:00
Обід
14:00-17:35
Огляд нових можливостей "1С:Підприємство 8. ERP" (продовження):
Нові можливості і сервісні інструменти ведення регламентованого обліку
Інструменти управління персоналом і розрахунку заробітної плати
Управління маркетингом і торговими операціями
Галузеві та спеціалізовані продукти, що розширюють можливості "1С:Підприємство 8. ERP"
Розширення можливостей агрегування звітності з МСФЗ з використанням "1С:Управління холдингом"
"1C:Документообіг КОРП для України" - новий рівень управління бізнес-процесами
Доповіді партнерів про проекти впровадження з прикладами комплексної автоматизації підприємств і ефективного використання спеціалізованих рішень
Вернісаж програмних продуктів
Умови участі для слухачів
Представники підприємств (директори, керівники підрозділів) - безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників - не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але в разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-го і більше співробітників від однієї компанії.
Представники ЗМІ – безкоштовна участь за умов попередньої акредитації.
Реєстрація учасників Бізнес-конференції
Реєстрація учасників конференції здійснюється через електронну форму на сайті www.1c.ua.
Загальні питання щодо участі, пропозиції стосовно доповідей, акредитації преси, інформаційного партнерства можна надсилати на адресу: [email protected].
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.
Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.
Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.
Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.
12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».
23.11.2018Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.
Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."
Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron.
Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.
Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.