02-06 вересня 2015 р., м. Одеса. Всеукраїнська конференція «Telecom Ukraine 2015» запрошує представників телекомунікаційних компаній України приєднатися до професійної зустрічі для обговорення сучасного стану галузі телекомунікацій та подальшого розвитку телеком-індустрії України.
Конференція відбудеться з 2 по 6 вересня 2015 року в м. Одесі (готель Gagarinn) та об'єднає понад 300 фахівців - керівників підприємств у галузі зв’язку, інформатизації та телекомунікацій, представників держави, громадських діячів та інших сторін, зацікавлених в розвитку вітчизняної галузі телекомунікацій.
Для забезпечення ефективного обміну інформацією організатори підготували мультисекційний формат, який передбачає як об’єднані пленарні засідання та дискусії, так і відокремлені тематичні секції та робочі групи, що відбуватимуться паралельно і забезпечать можливість вибору секції, що задовольнить інтерес кожного учасника Конференції.
Протягом трьох робочих днів Конференції (3-5 вересня 2015 р.) відбудуться:
об’єднані пленарні засідання та панельні дискусії за участі представників влади, фахівців та експертів ринку, а також тематичні секції, присвячені взаємодії бізнесу та держави;
профільні робочі групи та засідання щодо роз’яснення та обговорення нововведень та змін у законодавстві;
тематичні секції щодо представлення нових рішень та технологій від ведучих виробників і постачальників обладнання;
міні-виставка з демонстрацією сучасного обладнання та сервісів для галузі;
дискусійні групи з обговорення ефективних економічних показників бізнесу, дієвих маркетингових програм та правил чесної гри на ринку.
Організовані вечірні програми (2-5 вересня 2015 р.) дозволять учасникам Конференції продовжити спілкування з колегами, партнерами та друзями у неформальній атмосфері та відпочити від інформаційно насичених робочих днів Конференції.
«Telecom Ukraine 2015» - це професійна зустріч учасників ринку телекомунікацій для обговорення найактуальніших питань галузі, можливість приймати безпосередню участь у процесі розвитку ринку, обмін практичним досвідом та отримання цінної інформації щодо нових технологій, приємне спілкування у колі друзів, колег та партнерів.
Організатори Конференції: ІнАУ, ДП «Українська мережа обміну трафіком», Telecom Summit та Telecom Fiesta.
Партнери Конференції: Асоціація підприємств інформаційних технологій України, Асоціація «Телекомунікаційна палата України», Асоціація «Укртелемережа», Всеукраїнська асоціація операторів кабельного телебачення і телеінформаційних мереж.
Регіональний партнер Конференції: компанія TENET.
Спеціальні партнери Конференції: OmniLink та Датагруп. УМОВИ УЧАСТІ РЕЄСТРАЦІЯ Опитування щодо тематичного наповнення програми Конференції Детальна інформація про Конференцію
Приєднуйтесь до нас у Facebook та не пропустіть найцікавішого.
З питань участі у конференції, співпраці та спонсорства звертайтеся за ел. адресою [email protected] або за тел.: (044) 278-29-25.
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.
Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.
Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.
Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.
12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».
23.11.2018Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.
Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."
Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron.
Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.
Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.