МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: «Гранд Отель Аквамарин», м. Севастополь, вул. Паркова, 11
ОРГАНІЗАТОРИ: Національний банк України, Севастопольський інститут банківської справи Української академії банківської справи Національного банку України за підтримки Незалежної асоціації банків України
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПАРТНЕР: ТОВ «СК Україна», видавець PC Week/Ukrainian Edition
Національний банк України в особі Департаменту інформаційних технологій та Управління захисту інформації є засновником щорічної міжнародної конференції, присвяченої питанням автоматизації банківської діяльності, яка проводилася щорічно з 1993 до 2011 року в червні місяці в місті Ялта на базі готельного комплексу «Ялта-Інтурист».
У зв’язку зі стрімким розвитком інформаційних технологій та їхньою глибокою інтеграцією з бізнес-процесами фінансових установ та з метою максимальної корисності заходу було прийнято рішення щодо зміни формату та назви заходу. Нова робоча назва – «БАНКІВСЬКИЙ ІТ САМІТ» символізує вектор максимальної орієнтації інформаційних технологій на досягнення мети та поставлених цілей бізнес-підрозділами банків України.
АУДИТОРІЯ САМІТУ
До участі в Банківському ІТ Саміті запрошуються топ-менеджери банків України, до компетенції яких входять обслуговування клієнтів та платіжні системи, інформаційні технології та комунікації, інформаційна безпека, операційна діяльність тощо. Також запрошені представники світових аналітичних організацій, консалтингових компаній та провідних виробників інформаційних технологій для банківського сектору.
КОНЦЕПЦІЯ ТА ІДЕЯ САМІТУ
Створення середовища спілкування топ-менеджерів банків. В рамках Саміту організатори планують розповісти учасникам, що чекає на індустрію в найближчі 2-5 років, які технологи перевернуть світ фінансових послуг, яким ми його знаємо сьогодні та у яких інноваційних продуктах і підходах провідні професіонали сектору інформаційних технологій та фінансового ринку бачать найбільший потенціал для розвитку банківського бізнесу.
В рамках Саміту будуть оприлюднені та обговорені законодавчі ініціативи Національного банку України щодо функціонування платіжних систем та розвитку безготівкових розрахунків, стратегічна програма розвитку НСМЕП та шляхи ії реалізації, реалізація супутніх проектів НСМЕП, аналіз ринку роздрібних платежів і обговорення перспектив його розвитку, впровадження нових платіжних інстументів, аналіз ринку та обговорення напрямків розвитку систем дистанційного обслуговування і аналіз існуючих проблем та напрямків вирішення, а також питання реалізації банками вимог стандартів НБУ з управління інформаційною безпекою в банківській системі України.
КЛЮЧОВІ ТЕМИ, ФОРМАТ ТА ПЛАН ДОПОВІДЕЙ САМІТУ
Роботу саміту заплановано організувати за такими основними напрямами:
РОЗВИТОК ПЛАТІЖНИХ СИСТЕМ
БЕЗГОТІВКОВІ ТА РОЗДРІБНІ ПЛАТЕЖІ
ДИСТАНЦІЙНЕ БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ІТ-МЕНЕДЖМЕНТУ
УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ
ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА
Плануються виступи ТОП-менеджмента Національного банку України, таких як:
ПРОХОРЕНКО Валерій Петрович – заступник Голови;
СИНЯВСЬКА Наталія Богданівна - директор Генерального департаменту інформаційних технологій та платіжних систем- "Стан розвитку карткового ринку України та основні напрями розвитку Національної системи масових електронних платежів";
БІЛАШ Олексій Олексійович - заступник директора Генерального департаменту директор Департаменту інформаційних технологій- "Зміна технологій завершення для у СЕП" та "Нові вимоги Національного Банку України до ЦОД (серверним) банків";
ШИРОЧИНСтаніслав Валерійович – заступник директора Департаменту платіжних систем- "Технічні аспекти розвитку НСМЕП" та "Проблеми і перспективи дистанційного банківського обслуговування;
ХАРЧЕНКО Володимир Іванович - начальник управління політики роздрібних платежів- "Аналіз даних по емісії та еквайрингу платіжних карток в Україні";
ЛУК’ЯНОВ Дмитро Олександрович - начальник Управління захисту інформації- "Напрямки розвитку інформаційної безпеки в банківській системі України";
та інших провідних фахівців банківської сфери та фінансового ринку.
Обговорюватись будуть наступні питання:
ЗМІНИ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАВЕРШЕННЯ ДНЯ В СЕП
НОВІ ВИМОГИ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ ДО ЦОД (СЕРВЕРНИХ) БАНКІВ
ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ НСМЕП
ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ В ГАЛУЗІ ПЛАТІЖНИХ СИСТЕМ
НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ В БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ
Поряд з цим, на сесії практичних прикладів буде представлено найкращі реалізовані проекти, а також до уваги учасників будуть представлені аналітичні доповіді з подальшим обговоренням, що дозволить обмінятися знаннями, навичками і «живим досвідом», а також дізнатися про нові можливості застосування ІТ-систем і сервісів з метою підвищення ефективності та конкурентоспроможності банку.
В рамках Саміту Національний банк України пропонує учасникам взяти участь у спеціалізованих круглих столах:
«Проблеми і перспективи дистанційного банківського обслуговування»
«Стан впровадження банками стандартів НБУ з управління інформаційною безпекою (СУІБ) та Захист інформації»
ТЕМИ КРУГЛОГО СТОЛУ «СТАН ВПРОВАДЖЕННЯ БАНКАМИ СТАНДАРТІВ НБУ З УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЮ БЕЗПЕКОЮ (СУІБ) ТА ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ»:
- Система управління інформаційною безпекою
- Побудова інфраструктури відкритих ключів
Круглий стіл для обговорення з банками України стану, перспектив, проблем впровадження:
- постанови Правління №474 від 28.10.2010 “Про набрання чинності стандартами з управління інформаційною безпекою в банківській системі України”, політики інформаційної безпеки, оцінки ризиків, вимог Basel II, безперервності функціонування бізнес-процесів
- систем криптографічного захисту інформації в контексті світового досвіду та досвіду в Україні, засвідчувального центру Національного банку України, Центрів сертифікації ключів та надання послуг з використанням електронного цифрового підпису.
БАНКАМ УКРАЇНИ НАДАЄТЬСЯ 50% ЗНИЖКА НА ВАРТІСТЬ ПАКЕТУ УЧАСНИКА
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.
Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.
Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.
Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.
12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».
23.11.2018Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.
Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."
Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron.
Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.
Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.