Інформаційні технології у змісті освіти та практичній діяльності фахівців з обліку і аудиту: проблеми методології та організації
Фірма «1С» та Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана запрошують до участі у Науково-практичній конференції «Інформаційні технології у змісті освіти та практичній діяльності фахівців з обліку і аудиту: проблеми методології та організації», яка відбудеться 18 лютого 2010 р. у м. Києві.
Науково-практична конференція в Києві орієнтована на те, щоб дати можливість представникам освітніх закладів отримати інформацію про нові інформаційні технології та методики їх викладання у підготовці фахівців з управління та обліку. Учасники конференції зможуть обмінятися практичним досвідом викладання та застосування системи програм «1С:Підприємство» в учбовому процесі, намітити нові шляхи співпраці з партнерськими фірмами "1С" для реалізації сумісних освітніх та дослідницьких проектів.
Для обговорення на конференції пропонуються наступні теми:
Сучасні інформаційні технології у формуванні компетенцій фахівців обліку і аудиту.
Співпраця вищих навчальних закладів та провідних компаній – розробників програмного забезпечення як ефективний засіб підготовки фахівців.
Новітні методики викладання інформаційних технологій у підготовці фахівців з обліку і аудиту.
Удосконалення навчальних планів та програм дисциплін облікового циклу в напрямі викладання інформаційних технологій.
Проблеми та шляхи використання інформаційних технологій у сфері обліку і аудиту.
До участі в конференції запрошуються:
Представники державних та недержавних вищих, середніх та середніх спеціальних навчальних закладів: викладачі; адміністрація освітніх закладів; співробітники, що займаються питаннями автоматизації управління освітнім закладом та його підрозділами;
Представники Центрів Сертифікованого Навчання "1С";
Партнери фірми "1С", що мають досвід співпраці з освітніми закладами.
Участь у конференції безкоштовна. Попередня реєстрація обов’язкова.
В програмі конференції – як ділова частина: виступи, майстер-класи, так і можливість неформального спілкування представників учбових закладів з колегами та партнерами фірми "1С" в рамках вечірнього банкету та на стендах «Вернісажу партнерських рішень».
Паралельно з пленарною частиною конференції в фойє Центру культури та мистецтв КНЕУ буде організований вернісаж, на якому партнери фірми «1С» представлять учасникам конференції свої навчальні ініціативами та програми: інформацію про курси для навчання та сертифікації викладачів, методичну та учбову літературу по платформі та прикладних рішеннях «1С:Підприємство».
Час та місце проведення конференції:
Місце проведення конференція - Центр культури та мистецтв КНЕУ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 49Г. (від станції метро «Берестейська» трамвай №14,15, маршрутне таксі №14, 9 до зупинки «М.Шпака»).
Реєстрація учасників - з 8-45, початок конференції - о 10-00.
Для учасників конференції передбачені обід та вечірній банкет.
Реєстрація учасників:
Бажаючі прийняти участь в роботі конференції повинні подати заявки та зареєструватися до 12 лютого 2010 року:
- на e-mail: [email protected] (в темі листа вкажіть «Заявка на участь у конференції»);
- по телефону: (044) 450-75-81, Голдаєва Світлана, «1С Україна»
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.
Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.
Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.
Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.
12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».
23.11.2018Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.
Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."
Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron.
Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.
Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.