ПриватБанк запропонував державним органам України безкоштовну систему електронного документообігу
ПриватБанк кинув виклик усталеній паперовій банківській культурі, у якій кожен чих реєструється на папері та подорожує офісами в пошуках підписів і печаток. Сьогодні в банку працює 29 тисяч співробітників, обслуговується 14,6 мільйона індивідуальних і 334 тисячі корпоративних клієнтів. Ми економимо стільки паперу, що якщо роздрукувати документи за півтора року, їх вистачило б повністю огорнути лінію екватора Землі.
ПриватБанк впровадив електронний документообіг одним з перших у світі, ще в 2001 році, а в 2014 завершив заміну громіздких персональних комп’ютерів на планшети у відділеннях.
«У головному офісі ми відмовилися від паперових документів ще минулого сторіччя, – розказує Перший Заступник Голови Правління ПриватБанку Олег Гороховський. – Один з топ-менеджерів відмовився працювати з паперовими документами та доручив секретареві надсилати йому все на підпис електронною поштою. Не пройшло й півроку, як від підписання паперових документів відмовилися всі керівники і стартував проект створення нашого ПриватДока».
Ще в 2001 було розроблено та запущено власну систему електронного документообігу «ПриватДок», що значно збільшило операційну ефективність банку. У неї є значні переваги перед традиційним документообігом: швидке створення та узгодження документів; цілодобовий доступ до документів з будь-якої точки світу; простий і зручний інтерфейс і можливість контролювати виконання завдань.
Сервіс побудовано на базі хмарного рішення, що не потребує додаткових витрат на розвиток ІТ-інфраструктури. Єдина технічна вимога – наявність підключення до мережі Інтернет. Окрім цього, ми гарантуємо безпеку даних завдяки використанню електронного цифрового підпису та двофазної системи автентифікації. Сервіс пропонує резервне копіювання та шифрування даних. Зараз уже понад 900 компаній користуються ПриватДоком, тим самим значно підвищуючи свою продуктивність і скорочуючи витрати на канцтовари.
«Ми пропонуємо нашим державним органам допомогу у впровадженні електронного документообігу. Ми готові безкоштовно поділитися своїм ПЗ, допомогти в його встановленні на необхідні сервери, навчити персонал, налаштувати основні бізнес-процеси. Зараз, наприклад, ми обговорюємо впровадження електронного документообігу з колегами в НБУ. Саме впровадження системи забере не більше ніж тиждень», – говорить IТ-директор ПриватБанку Дмитро Дубілет.
Для довідки: за заявою УНІАН, Кабмін за місяць витрачає близько мільйона аркушів паперу, а в річних показниках витраченим папером можна було б викласти дорогу до Мадрида (3 700 км).
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.
Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.
Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.
Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.
12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».
23.11.2018Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.
Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."
Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron.
Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.
Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.